Super Awesome//
Bounjour !
Aidah Rahim . 17 Years Old .
My imagination creates the world

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : We♥it
Best view : Google Chrome

forever
Wednesday 23 May 2012 | 03:21 | 0 Awesome People
dia comel *itu katanya* dia baik. caring. and so on. dia BESTFRIEND aku dalam dunia yang paling memahami dan yang paling aku sayang. kami sentiasa bergurau, bercerita dan mengadu kasih bersama (: kalau diberi peluang. sekarang jugak aku terbang pergi jumpa dia! rindu tahap gaban. sumpah sedih bila ingat balik zaman bersama dengan dia dulu. pergi sekolah sesama. setiap hari sabtu, pergi round pasar malam sampai maghrib baru balik. pergi round kampung dengan basikal. argg! heavennyaaa. kalau lah dia ada dengan aku sekarang. sumpah aku takkan pernah rasa malas pergi sekolah. dan hidup dalam tension -,- dimanakah aku boleh cari ganti kawan macam dia? takkan jumpa. susah. hanya dia di hati aku. aku sayang dia lebih dari "paeh si keleng". dan ofcourse, kalau dia masih ada di sisi aku sekarang. aku rasa, aku xperlu nak pikir pasal kawan2 aku sekarang. itu sangat menyakitkan. hmm, kadang2 menangis sesorang bila teringat kenangan kami. dan dalam hati *heavennya kalau kau ada dengan aku sekarang* .. yee, tapi itu tak mungkin. jarang2 boleh laa. aku ada masalh aku. dan dia ada masalah dia. kami sama2 mengalami masalah. dan hanya menempuh dengan tegar. haha! dan dia adalah

SITY HASVANEEDA NATASHA BINTI HANAFI


aku sayang kau
aku rindu kau
aku nak peluk kau
aku nak mengadu dekat kau
aku nak menangis atas bahu kau
aku nak dengar lawak bodoh kau
argg! bila kita nak jumpa
nanti lepas SPM kita pergi tempat yang jauh dari tempat yang kejam ni k?
sumpah aku rindu kau :'(

aku takkan pernah lupakan kenangan kita bersama :")

kau bestfriend aku selamanya

bila kau dah bekerja dan berkahwin. kau jangan lupakan aku

aku nak teroka bumi ini bersama kau

bila kau sedih, aku sentiasa berusaha untuk buat kau gembira :)

aku nak kenal dunia ni bersama-sama kau :D

hidup hanya sementara, tapi berkawan dengan kau untuk selamanya. sayang kau :*




Old things | New things